Placă de bază pentru procesoarele Coffee Lake. Compatibilitate cu socket 1151

Bună seara, domnilor tehnicieni! Am realizat în această dimineață o configurație de calculator de pe emag. Configurația are la bază o placă de bază Asus cu socket 1151, DDR4. Am achiziționat o sursă pe măsură, memorie ram 16GB DDR4 și un procesor generația 8 Coffee Lake. Din păcate, calculatorul nu afișează nimic după asamblarea totală. Asamblarea a fost realizată de către o persoană specializată, pentru siguranța manipulării componentelor.

Placa de bază poartă denumirea MSI B250M Mortar, Socket 1151.

Procesorul poate fi identificat după denumirea Intel® Core™ i5-8600K Coffee Lake, 3.60GHz, 9MB, Socket 1151 – Chipset seria 300, BOX.

Iar memoriile sunt ADATA XPG 8GB DDR4, 2400MHz, CL16.

Vă solicit ajutorul cu privire la remedierea acestei situații. Vă rog să aveți amabilitatea de a mă ajuta cât de curând, întrucât am nevoie stringentă de calculator. Locuiesc în sector 3, zona Dristor – Piața Râmnic.

Întrebare adresată de Damian A.

Bună seara, domnule Damian. Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor noastre de reparații calculatoare la domiciliu.

Referitor la situația expusă, facem precizarea încă de pe acum că procesorul nu este compatibil cu placa de bază.

Informația poate fi verificată pe site-ul producătorului MSI la secțiunea Specifications. Pentru un link direct către site-ul producătorului, apăsați AICI.

Procesorul comandat de către dumneavoastră este din ultima generație, respectiv 8. Sunt puține plăci de bază, momentan, care suportă această generație. Le puteți identifica cu ușurință după soclul de la procesor care se impune a fi 1151 v2.

De asemenea, pentru certitudine, puteți căuta modelul plăcii de bază pe website-ul producătorului. La secțiunea specificații tehnice este afișat ce generație de procesor suportă.

Așadar, identitatea dintre socketul plăcii de bază și procesor nu este suficientă pentru a asigura funcționalitatea.

Venim cu multă plăcere la domiciliul dumneavoastră, însă considerăm că răspunsul nostru este suficient pentru a rezolva problema fără asistență tehnică de specialitate din partea noastră, și anume prin simpla comandă a unei alte plăci de bază ori înlocuirea procesorului cu unul de generație anterioară.

Pentru sprijin sau orice fel de informații, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon afișat pe website.

O seară frumoasă,

Echipa nSolutions

Share

Comments (2 Responses )

  1. Mihnea Viorica - 11 ianuarie 2018 - 19:20 #

    Buna seara,
    Am achizitionat in aceasta zi o configuratie de la pcgarange cu generatia 8 la procesor. Este posibil sa nu fi cumparat placa de baza potrivita, intrucat nu afiseaza nimic cand pornesc calculatorul. Ma intereseaza sa vina cineva din partea dumneavoastra la mine la domiciliu sa vada despre ce este vorba si, in cazul in care procesorul nu este compatibil cu placa de baza, sa ne gandim daca returnam procesorul pentru achizitionarea unuia de generatie anterioara ori comandam alta placa de baza. Locuiesc in sector 3, Dristor, Camil Ressu – Piara Ramnicu Sarat.
    Astept un semn din partea dumneavoastra pe adresa de e-mail furnizata si m-as bucura daca putem stabili o intalnire la inceputul saptamanii ce urmeaza.
    Multumesc

    • tehnician - 12 ianuarie 2018 - 20:01 #

      Bună seara, doamnă Mihnea! Sigur, putem stabili o întâlnire la începutul săptămânii ce urmează. Un coleg vă va contacta telefonic pe numărul furnizat prin intermediul formularului de contact. Am observat că ne-ați transmis inclusiv un e-mail în cursul zilei.
      Ținem legătura,
      Echipa nSolutions

Lasă un răspuns